2 saker som ska hända mig

Jag har lite framtidsdrömmar och sånt. Men det finns 2 saker som ska hända mig. Jag bryr mig inte vad jag måste göra, för det ska hända.

Den första är bli smal. Jag vill inte bli sådär äckligt smal, men smal. Och detta vill jag inte bli för att alla andra kanske tykcer jag är fet och för att jag har blivit retad. Utan det är för mig själv. Jag vill inte ens ta på mig en bikini längre, och att byta om i skolan är jobbigast, för då ser alla ens fel. Det är en sak när man har kläder på sig,jag menar man kan ju gömma allt, men att ta av sig naken, ja... det är värst.

Jag ska börja springa så fort snön är borta. Och sluta dricka cola och äta allt godis och sånt skit. Ska mest bara äta frukt och sånt.


Den andra är flytta till USA. Enda sen jag var 7 år har jag velat det. Jag har alltid kännt att Sverige inte är mitt hem. Det är USA jag tillhör. Och jag ska bara dit. Jag flyttar dit efter jag har tagit studenten, även om jag har nästan inga pengar.

Jag ska spara en 100 av min månadspeng från och med detta år. Och så fort jag får börja sommarjobba ska jag börja och spara dom pengarna med.





Kommentarer
Postat av: agnes

du är redan fin mathilda, men om du tycker att du behöver ändra på dig är det väl ditt beslut. lova bara en sak: börja ALDRIG svälta dig själv för att bli smalare. liksom been there, done that, och det förstörde så jävla mycket. man mår mycket bättre av att, precis som du skriver, träna och äta nyttigt. och åt helvete med alla som retat dig, vet hur det känns :( kram<3

2011-01-12 @ 19:05:38
URL: http://sugarfree.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0