2010s förändring på mig

Under år 2010 gjorde jag en stor förändring både inombords och ute.
Tänkte lägga upp bilder på hur jag hade förändrats för er alla att se :D


Detta var den helt naturliga hårfärgen. Inga konstiga saker eller något. Dock hade jag ju lockat håret men men :P
Och som ni ser på min dörr är det fullt med Robert Pattinson bilder. Jo detär för att han är grymt snygg och jag var nördig (är nördig nu med hihi)


Jag hade redan färgat håret lite brunaktigare innan jag färgade det brunare. Detta var ett försök av att få rött hår, dock blev det ju mer brunare. Men snygg färg, ja det var det!!


Här så hade jag klippt lugg. En av mina spontana saker detta år haha! Jag var nöjd med luggen i ungefär en dag, sen så ångrade jag mig. Och eftersom min lugg är fortfarande ganska kort så ångrar jag mig fortfarande...


Nu blev det en ännu större förändring! Jag klippte håret kort och färgade det svart!
Detta måste jag nog säga är den bästa ''looken'' jag har haft. Även om jag ångrar lite att jag tog bort min bruna hårfärg som faktiskt var fin.


Och detta år ska jag låta håret växa ut och det ska bli rött, asså verkligen rött rött! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0