Dag 01- Presentation

Hade tänkt göra första dagen nu!

Jag älskar att skriva... Men ska nog ta någon sån här lista. Så blir det nog inte lika mycket för er att läsa :D

Namn: Mathilda
Smeknamn: Tilids, skumtomte
Född: År 1997, 4 april
Läggning: Straight
Status: Upptagen ;)
Längd: Asså jag venne... typ 1,64 elr ngt!
Skostorlek: Smååååfötter hihi 37-38 typ!
Familj: Mamma och pappa, sen så mina två storesyrror *minst i familjen..men typ längt*
Musiksmak: Rock. Mest punk-rock elller Alternativ.
Favoritband: Oj har ju jätte många! och det här är typ alla:
A Day To Remember,  A Skylit Drive,  A Static Lullaby,  Adept,  Alesana,  Anberlin,  Avenged Sevenfold,  Billy Talent,  Blessthefall,  Breathe Carolina,  Creedence Clearwater Revival,  Cute Is What We Aim For,  Dead By April,  Escape The Fate,  Flyleaf,  Four Year Strong,  Funeral for a Friend,  HIM,  Joan jett,  Joan Jett And The Blackhearts,  Kill Hannah,  Kiss,  Kreator,  Lucky Boys Confusion ,  Mayday Parade,  Muse,  New Found Glory,  NOFX,  OK Go,  Papa Roach,  Paramore,  Raised Fist,  Ramones,  Rise Against,  Saosin,  Set Your Goals,  Silverstein,  sparks the rescue ,  System of a Down,  Taking Back Sunday,  The Flaming Lips,  The Runaways ,  The Smashing Pumpkins,  The Used,  There For Tomorrow,  Three days grace,  Underoath,  Vampire Weekend,  WE THE KINGS,  Weezer,  You Me At Six
Filmsmak: Kollar inte så mkt på film egentligen.Men jag gillar det mesta förutom skräckisar. Jag älskar twilight serien (både filmer och böcker) och så har jag ju mina tre favvo filmer The notebook, Svindlade höjder och Vanilla Sky!
Favoritskådespelare: Robert Pattinson, Kristen Stewart, Tom Cruise, Hugh Grant och Jim Carrey (stavning?)
Boksmak: Läser sjukt mkt. Älskar dom gamla klassikerna men ändå fantasy! Läser typ allt förutom deckare och kriminalserier!
Favoritbok:   Twilightserien,svindlande höjder och Fallen
Favoritförfattere: Stephenie Meyer, Shakespeare m.m

Det var nog det... om ni har några frågor är det bara att kommentera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0