Dag 02 - Min första kärlek

Jag vet inte riktigt om man kan kalla det kärlek. Men min första så kallad pojkvän hette Linus och vi gick då på dagis.

Jag kommer inte ihåg så mycket av det. Utan bara att han var extra snäll mot mig. Och när vi skulle ut på gården väntade vi på varandra för att kunna hålla varandra i handen när vi gick ut. Allt var väldigt gulligt men man kan nog inte säga att det var min första stora kärlek.

Min nog allra första stora kärlek var en kille jag träffade på en chatt som hette Matthew. Underbar ja det var han. Men jag ska inte gå in mer på det, för det är privata saker haha ;)

Efter dagis glömde Linus nog bort mig. Vi gick i samma skola,men inte i samma klass. Och den skolan hade runt 1000 elever så det var ganska svårt att hitta honom.
Jag kommer ihåg en dag när jag gick i 2:an då jag såg honom igen. Jag gick fram och frågade honom om han kommer ihåg mig från dagis. Hans svar var ''Vem är du?'' haha ;)

Sen så i 3:an blev jag småkär i en som gick i 2:an. Han hette Erik. Vi gick i samma klass (klassen hade 1:or till 3:or i sig typ). Jag kommer ihåg hur jag grät en gång för att han aldrig såg mig haha! Men sen så tog jag mig till mods och frågade honom om han gillade mig och och vi skulle bli tillsammans. Men jag varså blyg och rodnade så mycket att jag satte mig ner och grävde ner huvudet i snön haha! Dock så sa han nej. Nästa gång jag fråga blev det ett kanske. Och efter det gav jag upp och när jag börja 4:an bytte jag skola och aldrig har jag sett honom igen!


Kommentarer
Postat av: du vet vem!

Nemen vilket liiv!

2011-01-06 @ 13:08:15
URL: http://seames.blogg.se/
Postat av: Hannah

Haha kommer ihåg Eric krisen! :p

2011-01-06 @ 14:46:04
URL: http://hannahsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0