Dag 03 - Mina föräldrar

Då var det dag 3 då ;)

Nu ska jag berätta om mina föräldrar.
Vi börjar med min mamma =)
Min mamma är ungefär 45 år tror jag, hoppas jag har rätt hihi^^ Hon fyller år den 30 juni vilket är 4 dagar före mig!
Hon jobbar som dagisfröken. Hon jobbade faktiskt på dagiset jag gick på förut.Men sedan bytte hon till ett dagis. Men min mamma har en annan del än bara barnvänlig ;)
Hon är nämligen med i storbandet Satin Dolls. Där har hon vart med så länge jag kan minnas, och lite till! Satin dolls spelade på programmet ''Det kommer mera'' som bara gamlingar känner till haha! Just nu blir det dock inte så mycket speljobb för henne i Satin dolls, så hon har vickat lite i ett annat storband och så! Btw hon spelar trumpet och är hemskt musikalisk

Och nu min pappa =)
Först ska jag nog börja med att säga, att min pappa är nog en av de mest coolaste farsorna man kan ha! Han är runt 48 år gammal och jobbar som musiklärare. Han har vart med/är med i samma band som mamma, Satin dolls, och har spelat mycket med dom. Men inte nog med det, utan min pappa har ett band med några av lärarna på skolan som han jobbar på! B House Band heter dom. Pappa spelar bas där! Annars spelar min pappa trumpet och enkla piano och gitarr saker som de flesta musikaliska kan ;)


Det var nog det. Har säkert glömt lite saker om dom men då kan de ju inte vara lika viktiga elr hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0