Dag 04 (del 1) - Det här åt jag idag

Eftersom jag äter med än en gång om dagen får denna dag bli i delar.

Så ja..Till frukost åt jag mackor med stekt ägg på. Min favorit frukost hihi^^ Till dricka hade jag cola light (mumsfilibabba)

Till lunch får jag väl hitta på något gott. Jag ska göra choklad bollar också! Gud så gott asså! CHOKLAD IN MY <3! elr hur???

Till middag så vet jag inte riktigt hur det blir. Familjen ska åka till något nytt bowlingställe i stan och bara äta något litet plus lämna av en present till min syssling som fyller år. Sen när vi kommer hem får det väl bli ost&kex eller något!

(Måste säga att det här var den tråkigaste dagen att skriva om haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0