Dag 07 - Mina bästa vänner

Jag hoppar över dag 6 för att min dag är inget intressant


Nu är det så, att mina bästa vänner äger. Jag har aldrig haft så många vänner. Jag har väl kunnat vara med vissa och sånt,men jag har aldrig kunnat berättat mina djupaste hemligheter och skrattat tills jag dör med många.
Det fanns en person som jag kunde göra detta allt med,men tyvärr gled vi isär.

Nu har jag 5 underbara vänner. Elisabeth, Johanna, Amanda, Frida och Hannah!

Jag orkar inte berätta om er alla. Men ni ska veta att ni alla betyder sjukt mycket för mig och jag älskar er enormt!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du betyder mkt för mig med! Jag vet inte vem jag hade varit utan dig, men jag tror jag hade varit med dom jobbiga personerna typ som hedda och dom, jag saknar dig jättemkt!! <3

2011-01-11 @ 11:20:37
URL: http://kramisar.blogspot.com
Postat av: lollo

tack :(

2011-01-11 @ 12:43:40
Postat av: Hannah

<3

2011-01-11 @ 19:56:36
URL: http://hannahsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0