Dag 08 - Ett ögonblick

Idag är det den sjunde dagen egentligenmen eftersom jag hoppade över dag 06 blir det dag 08 nu ;)

OKEJ JAG GER UPP! HAHAH! Nej men jag har stirrat och tänkt på ett ögonblick i typ en timma nu! Det går verkligen inte! Ska jag skriva om ett lyckligt eller sorgset?? Gud det här är så himla svårt!


Okej, det här är ögonblicket. En person, som står varmt varmt varmt i mitt hjärta. Och kommer alltid att göra det, skrev en sak till mig. (Känns som om jag ändrar lite på den här 30 dagar med bloggen inlägget nu menmen, deal with it ;))

Han sa något väldigt vackert till mig en dag.

You know how the say that poetry is the language of the heart, well thats just rubbish because my heart only says thumpthump

Översättning:

Du vet hur man säger att poesi är hjärtats språk, men det är ju bara struntprat för mitt hjärta säger bara bump-bump.


Det var då... jag visste, att jag hade fallit för en kille, långt långt borta på alla möjliga vis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0