Dag 11 - Mina syskon

Jag har två syskon så får berätta om båda en o en!

Lovisa ''Lollo'' Johanna (etfernamn får ni inte veta): Lollo är 18 år och är mer än bara min syrra.Jag älskar henne och hon är min bästa vän. Lollo går sista ring på stockholms estetiska gymnasiet (stavning?). Visserligen har hon inte gått så mycket där haha :P Hon har varit/är praktikant hos min kusin som äger en blomsteraffär också. Hon är även förlovad till en finfin kille som hon älskar. De bor även tillsammans!
Jag har haft massor av underbara minnen med henne och jag vet inte vem jag skulle ha varit om inte hon fanns!

Lollo har även en blogg. Titta in här!


Lollo och jag sjunger karoeke på en båt till riga ;)


KOLLA PÅ HENNES ÖGON DET FINNS INGA VACKRARE!!!





Emma Linnea (efternamn får ni ej veta): Emma är 21 år och tyvärr är jag inte lika bra kompis med henne. Det är ganska synd, jag kan inte prata om något med henne som jag kan med Lollo. Hon är mer som en syrra man inte bryr sig om. Dock bryr jag mig ju såklart om henne! Emma har även en sjukdom som jag inte vill gå in så mycket på. Men det gör att det kan vara lite svårt att leva med henne. Men man blir van såklart!

(Har inga bilder med mig och Emma, så jag bjuder på bilder med hela syskonskaran istället!)





Kommentarer
Postat av: lollo

gumman, du är förjävla söt!

vet inte vad jag hade vart utan dig heller. älskar dig massor massor! <<3<3

2011-01-15 @ 02:56:22
URL: http://finest.se/kortalollo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0