Dagen

Tjohej på er alla!  Nu har jag ätit min ägg o bacon frukost som var minst sagt GUDOMLIG!

Idag blir det att träffa min kompis som har nyss kommit hem från Japan! Ska ta lite bilder om jag kan hitta min kamera, men har inga höga förhoppningar, för jag kommer nog inte att hitta den.

Idag ska jag även städa mitt rum, fixa data musen som håller på att lägga av helt. Och kanske ta fram något att plugga. Det är ju skola imorgon ;) Ugh... Längtar verkligen inte. Hellre är jag hemma vid datan hela dagen *datanörd* eller sånt. Men, jag måste ju. En av mina nyårslöften är faktiskt att gå till skolan varje dag, förutom om jag har hög feber. Dety blev för mycket frånvaro förra terminen. Och jag vill inte missa något viktigt,som jag hatar.


Idag på 30 dagar med bloggen ska jag skriva om vad kärlek är. Det blir ganska intressant tror jag haha! Men håll utkik efter dagens 30 dagar med bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0