dagen=inte så värst lyckad

Åh gud! Äntligen funkar internet och datan, och äntligen har jag ätit!!

Jag blev sämre i skolan så jag åkte hem, men ingen var hemma och jag hade glömt nycklarna. Så jag väntade utanför, hungrig och sjuk, på att min syster skulle komma hem. Medans jag var i skolan kom jag också på att jag glömde göra 30 dagar med bloggen inlägget. FÖRLÅT!

När jag ätnligen kom in värmde jag billys pankakor som var skitgoda! Och sen så försökte jag starta datan men det fick ju för fan inte!

Så ja, jag har inte precis haft en skitbra dag idag haha, men en bra sak är att jag vann ''dixxonxblogg'' veckans blogg och vill säga tack till alla som röstade på mig!

Jag bloggar mera sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0