Det handlar inte om Sex,drugs and rock n roll



Jag blir så sur sur sur på folk som säger att livet är bara om sex,droger och rock n roll. Och jag blir så sur på folk som säger att rock (alla sorters men mest rock n roll) handlar om sex och droger. Jag förstår att man har fått det att framstå så. Men det är inte så. Det är också därför jag gillar mest punk tror jag. För där är det inte bara om sex och droger, utan det är att få sin åsikt sagt i sin musik.

Och varför ska folk säga att livet handlar om sex, droger och rock n roll!? Det är ju så jävla fel! Livet är inte alls om sex och droger! Absolut inte! Och jag vet gott o väl att mina förebilder var några av dom som fick detta att framstå, men ändå. Frågar man dom nu skulle de säkert säga att det var strunt prat. För det ÄR struntprat!

Så alla ni där ute, sluta säg att rock n roll är bara om sex och droger. Och sluta säg att erat motto är sex,drugs and rock n roll. Droger är skit, och om ni säger sånt till en tjej får ni säkert inget ligg. Och allt ni har kvar är musiken, och det är så det borde vara!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, helt jävla rätt!

2011-01-12 @ 18:33:26
URL: http://kramisar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sex drugs and rocknroll är väl imagen man får som rockartist, och dom flesta lever ju efter det också.. men musiken behöver absolut inte handla om de!

2011-01-13 @ 15:22:11
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0