GAH!

Asså ugh! Gå och ta dig i din egna jävla skrumprumpa! Om jag är jobbig, då ignorera mig. Du vet, man kan faktiskt blockera nummer tror jag. GÖR DET! Eller be mig att dra åt helvete eller något. För du gör mig bara förvirrad, och det har du alltid gjort från dag 1. Seriöst!!!!

Blir så jävla arg på dig, om du ska ignorera någon, så ska du ignorera någon. Och jag bryr mig inte ett skit om det är din kompis som gör alla skumma och knäppa sakerna. Och jag bryr mig inte om jag kallar honom knäpp

MEN FÖR FAN DU KALLAR INTE MIG ''DIN JÄVLA FITTA''!!!

Respektlösa jävel försvinn från mitt liv!



Kommentarer
Postat av: HIGGVANA

Hej hej! Vill bara tipsa om Dagens blogg hos mig! http://higgvana.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html

Avslutas 12/1 20.00. Ha det så bra! :-)

2011-01-11 @ 20:32:39
URL: http://higgvana.blogg.se/
Postat av: lollo

vem ska ha spö?

2011-01-12 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0