Jag kommer inte göra det för dig, men åt dig - Dikt av mig

Dör du
Så lever jag inte åt dig
Fast det gör du nog inte...

Gråter du
Skrattar jag inte åt dig
Fast det gör du nog inte...

Är du sorgsen
Då är jag inte glad åt dig
Fast det är du nog inte...

Är du bruten
Då är jag inte hel åt dig
Fast det är du nog inte...

Men om du dör nu ändå
Då kommer jag leva för dig

Men om du gråter nu ändå
Då kommer jag skratta för dig

Men är du nu bruten ändå
Då kommer jag vara hel åt dig

För jag vill inte leva åt dig, men jag vill leva för dig



Kommentera gärna vad ni tycker =)


Kommentarer
Postat av: amanda

guuud så fin!!!

2011-01-07 @ 15:36:43
Postat av: Hannah

goooshi!!

2011-01-07 @ 17:54:21
URL: http://hannahsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0