kuratorn varje onsdag

Jag och frida gick förbi kuraton på morgonen idag och en kompis till oss hade snackat med henne och vi bestämde att vi skulla ha något slags tjejsnack varje onsdag typ. Känns lite sådär. Omjag ska vara helt ärlig gillar jag inte kuratorn så mycket. Om du har berättat din hemlighet för någon face2face kan det vara helt okej att träffa personen igen. Men när personen har fått reda på det själv orkar man inte riktigt träffa henne. Liksom hon vet allt och vissa saker som inte ens är sant, men hon tror inte på mig när jag säger att jag inte har gjort det. Blir lite sur där.
Jag och frida bestämde att vi skulle gå¨på tjejgympan också. Det kan nog bli kul eftersom jag alltid skrattar så mycket med Frida.

Åh, jag känner att jag börjar falla igen. ÄR så trött på det seriöst. Jag vill inte falla. För det gör ont. Skitont. Varje gång jag blir påmind av vad jag gjorde så hugger det till. Om ni bara visste hur rädd jag är för dom nätterna jag hade veckan efter jag sa sanningen. Ugh... vill inte ens tänka på det.

Ska fortsätta titta runt på bloggar, googla lite på random saker osv. Bloggar när jag ska sova senare hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0