Lärare sagt upp sig!!!

Jo nu är det så här, att min förra lärare blev gravid, visserligen är hon fortfarande min lärare men de tog in en person som skulle ''vara'' henne medans hon var mammaledig och mer.

Den här personen visade sig vara en idiot på matte när jag behövde honom, taskig och hade tydligen damp enligt många elever.Det var verkligen få som gillade honom!
Men nu i ett mejl stod det att han hade sagt upp sig, och jag blev överlycklig. 2011 kommer nog verkligen bli det bästa året... Jag känner det bara på mig! (y)

 :D

Kommentarer
Postat av: min dumma dumbokossa <3

omg, det är ju fan det bästa som har hänt mig 2011!! :)

2011-01-08 @ 13:57:46
URL: http://kramisar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0