Mobilen är sönder :o

Tjohej!

ska berätta en liten rolig händelse för er alla :P Idag så spelade jag och mina två kompisar Eclipse brädspelet, kommer skriva hur jag tyckte om det senare, men det fick skit dåligt för mig. Jag svarade rätt på nästan alla frågor men när man skulle ha tur, ja då gick det åt skogen!

Men iaf, när en av mina kompisar fick ett berättelsekort (ett kort som är väldigt bra att ha) så blev jag så sur att jag vred telefonen och nu är den sönder! Jag kan fortfarande och smsa och ringa och allt det, men den går inte att stänga helt (har mobil med lock på)

Så ja, jag kan nog gott o väl säga att jag är en usel förlorare nu haha!

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, ja men du fick tur att den höll så du kan smsa och ringa haha

2011-01-10 @ 15:12:14
URL: http://kramisar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0